Škoda 1201 STW (´61)

[table caption=“Karta Vozidla“ width=“500″ colwidth=“100″ colalign=“left|left|center|left|right“]

,,
Typ:,
Rok výroby:,1961 (1.přihlášení 1961)
Počátek výroby:,
Vyrobeno celkem:, 67071
Serie:,
Barva:, modrá
Počet držitelů:,
[/table]

[/ult_tab] [ult_tab title=“Popis k vozidlu“ active=““]

Počet vyrobených kusů: celkem 67 071, z toho 15 594 v Mladé Boleslavi, 13 359 v Kvasinách a 38 118 ve Vrchlabí.

Druh: osobní a lehký užitkový automobil s pohonem zadních kol
Výrobce: Škoda AZNP, Mladá Boleslav ( STW Vrchlabí)
Výroba: 1955 – 1961
Motor: Čtyřdobý řadový čtyřválec 1221ccm, rozvod OHV, čtyřstupňová převodovka, motor vpředu
Vrtání x zdvih: 72 x 75 mm
Stupeň koprese: 6,6 7
Výkon: 33,1 kW (45 k) při 4200 ot/min
Počet ložisek kliky: 3
Chlazení: s nuceným oběhem kapaliny a s ventilátorem
Mazání: tlakové, oběžné
Zapalování: akumulátorové,rozdělovač Pal Magneton
Karburace: Jikov 32 SOP
Elektroinstalace: dynamo Pal Magneton, 12 V, 200 W
Převodové ústrojí: převodovka v bloku s motorem, kardan procházející rourou rámu
Spojka: suchá, jednokotoučová
Převodovka: 4 stupňová a zpětným chodem
Synchro: 2.- 4. stupeň se synchronizací
Rozvodovka: upevněná na přírubu páteřové roury rámu, stálý převod 4,78 nebo 5,25
Podvozek (rám): páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený s centrální ocelovou rourou
Přední náprava: dělená, lichoběžníková, s příčným listovým perem dole
a příčnými trojúhelníkovými rameny nahoře
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odrpužená příčným listovým perem
Řízení: šroubem a maticí
Provozní brzda: kapalinová, jednookruhová, bubnová na 4 kola
Parkovací brzda: mechanická, bubnová na zadní kola
Kola a pneumatiky: plechová, disková, 5.50 x 16″ (6.00 x 16″ u užitkových verzí)
Rozvor náprav: 2685 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1250/1320 mm
Rozměry: 4500 x 1680 x 1520 (sedan)
Hmotnost podvozku: 590 kg
Pohotovostní hmotnost: 1050 kg (sedan) až 1220 kg (sanitka)
Maximální rychlost: 105 km/h , 90 km/h u užitkových verzí
Spotřeba: 9,5 – 10 l na 100 km
Karoserie: podvozková, celokovová

 

Přidat komentář