BMW 635 CSi

[table caption=“Karta Vozidla“ width=“500″ colwidth=“100″ colalign=“left|left|center|left|right“]

,,

Vehicle code:,5331 (od 12/1997 – 04/1982)
Series:,E24 (1976 – 1982)
Model :, 635 CSi
Typ karoserie:,Coupe
Model dle katalogu:,ECE
Datum produkce:,1980 /01
Motor:, M30 B 35 (L-Jetronic – 10:1)
výkon motoru:, 160 kW (218 PS) při 5200 ot/min 305 Nm při 4000 ot/min (260 Nm v rozmezí 2000-5900)
Objem motoru:, 3453 cm3 – počet válců 6 – bez katalizátoru
Vrtání:, 93.4 mm
zdvih:, 84 mm
0-100km/h:, za 7.3 sekund
Maximální rychlost:, 225 km/h
Převodovka:, manuální
levostranné řízení
[/table]

[one_half_last]bmw_0002

bmw_0001[/one_half_last]

[ult_tabs] [ult_tab title=“Galerie“ active=“active“]
[nggallery id=8]

[/ult_tab] [ult_tab title=“Popis k vozidlu“ active=““]
635CSi se poprvé představil veřejnosti v červenci 1978. Měl kola BBS Mahle 6.5″ x 14″ z lehkých slitin obutá do pneu 195/70 VR a krásný přední spoiler to byla standardní výbava pro model 635CSi. U ostatních modelů byly volitelné doplňky. Další novinkou je gumový zadní spoiler který snižuje vztlak na zadní nápravě o 15%.
635CSi dostal nový 3453 ccm motor vyvinutý závodní divizí BMW Motorsport. Blok motoru vychází ze závodního motoru M49 ,který byl úspěšný v polovině sedmdesátých let a také ze slavného čtyřventilového M88 , jenž poháněl úžasný závodní vůz M1. Novému motoru bylo dáno označení M90. 6ti válec SOHC, skloněný o 30° v karosérii

[/ult_tab] [ult_tab title=“Renovace“ active=““]
[/ult_tab] [/ult_tabs]

Přidat komentář